Студијски програм : Основне академске студије

Назив предмета: Семинарски рад

Наставник: Било који наставник који држи наству на четвртој години

Статус предмета: Изборни

Број ЕСПБ: 4

Услов: Бира се из предмета који је студент одабрао на четвртој години

Циљ предмета: Синтеза знања или обрада једне одабране теме из једног или више предмета које студент слуша на четвртој години кроз семинарски рад. Рад може бити теоријског или експерименталног карактера, као и прегледни рад. Кроз израду рада студент пролази кроз све фазе једног мањег истаживања: прикупљање и коришћење литературе, теоријска анализа проблема, припрема експеримената – модела, спровођење експеримената, анализа добијених резултата, графички приказ резултата, писање и израда рада у задатој форми, припрема презентације за јавну одбрану и на крају сама одбрана.

Исход предмета: Исход семинарског рада је припрема и пролажење кроз неопходне кораке једног мањег истраживања. Студент се упућује и у техничке послове које је неопходно урадити да се добије један документ који се може ставити на даље коришћење.

Садржај предмета:

Семинарски рад студент припрема углавном радећи под надзором професора и асистента са циљем да овлада основама истраживања у  области метеорологије. Након обављених теоријских и експерименталних активности и након припремљених резултата приступа изради рада. Уобичајено рад садржи следеће целине: увод, теоријски део, експериментални део, резултати и дискусија, и обавезно закључак, као и преглед литературе на крају. Пожељно је да студент припреми и примерену презентацију свога рада на видео биму за одбрану рада.

Литература:

Литература се предлаже у зависности од одабране теме.

Број часова  активне наставе            6

Теоријска настава:

 

Практична настава:

6

Методе извођења наставе: Методе извођења реализације рада би требало да у потпуности прате реализацију научно-истраживачког или стручног рада. Рад у тиму би био пожељан уколико постоје могућности за то. Неопходна је сарадња са ментором, који би на почетку требало да дефинише семинарски задатак и да га проанизира са кандидатом. Кандидат потом током свога извођења рада има јасно дефинисане кораке које извршава и по којима долази до коначне верзије. Кандидат припрема текст свога рада придржавајући се стандарда утврђених за то. Ментор је дужан да прегледа радну верзију и кандитату укаже на грешке.

 

Оцена  знања (максимални број поена 100)