| 
   Студијски
  програм : Основне
  академске
  студије  | 
 ||
| 
   Назив
  предмета: Семинарски
  рад   | 
 ||
| 
   Наставник:
  Било који
  наставник
  који држи
  наству на четвртој
  години  | 
 ||
| 
   Статус
  предмета:
  Изборни  | 
 ||
| 
   Број
  ЕСПБ: 4  | 
 ||
| 
   Услов: Бира се
  из предмета
  који је
  студент
  одабрао на четвртој
  години  | 
 ||
| 
   Циљ
  предмета: Синтеза
  знања или
  обрада
  једне
  одабране теме
  из једног
  или више
  предмета
  које студент
  слуша на
  четвртој
  години кроз
  семинарски
  рад. Рад може
  бити
  теоријског
  или експерименталног
  карактера,
  као и
  прегледни
  рад. Кроз
  израду рада
  студент
  пролази
  кроз све
  фазе једног
  мањег
  истаживања: прикупљање
  и коришћење
  литературе,
  теоријска
  анализа
  проблема,
  припрема
  експеримената
  – модела,
  спровођење
  експеримената,
  анализа
  добијених
  резултата,
  графички
  приказ
  резултата,
  писање и
  израда рада
  у задатој
  форми,
  припрема
  презентације
  за јавну
  одбрану и на
  крају сама
  одбрана.  | 
 ||
| 
   Исход
  предмета: Исход
  семинарског
  рада је
  припрема и
  пролажење
  кроз
  неопходне
  кораке
  једног
  мањег истраживања.
  Студент се
  упућује и у
  техничке
  послове
  које је
  неопходно
  урадити да
  се добије
  један
  документ
  који се може
  ставити на
  даље
  коришћење.  | 
 ||
| 
   Садржај
  предмета: Семинарски
  рад студент
  припрема
  углавном
  радећи под
  надзором
  професора и
  асистента
  са циљем да
  овлада
  основама
  истраживања
  у 
  области
  метеорологије.
  Након обављених
  теоријских
  и експерименталних
  активности
  и након
  припремљених
  резултата
  приступа
  изради рада.
  Уобичајено
  рад садржи
  следеће
  целине: увод, теоријски
  део,
  експериментални
  део, резултати
  и дискусија,
  и обавезно
  закључак,
  као и
  преглед
  литературе
  на крају.
  Пожељно је
  да студент
  припреми и
  примерену
  презентацију
  свога рада
  на видео
  биму за
  одбрану
  рада.  | 
 ||
| 
   Литература: Литература
  се предлаже
  у
  зависности
  од одабране
  теме.  | 
 ||
| 
   Број
  часова  активне
  наставе            6  | 
  
   Теоријска
  настава:   | 
  
   Практична
  настава:  6  | 
 
| 
   Методе
  извођења
  наставе: Методе
  извођења
  реализације
  рада би требало
  да у
  потпуности
  прате
  реализацију
  научно-истраживачког
  или
  стручног
  рада. Рад у тиму
  би био
  пожељан
  уколико
  постоје
  могућности
  за то.
  Неопходна
  је сарадња
  са ментором,
  који би на
  почетку
  требало да
  дефинише семинарски
  задатак и да
  га
  проанизира
  са кандидатом.
  Кандидат
  потом током
  свога извођења
  рада има
  јасно
  дефинисане
  кораке које извршава
  и по којима
  долази до
  коначне верзије.
  Кандидат
  припрема
  текст свога
  рада придржавајући
  се
  стандарда
  утврђених
  за то. Ментор
  је дужан да
  прегледа
  радну
  верзију и
  кандитату
  укаже на
  грешке.  | 
 ||
| 
   Оцена  знања
  (максимални
  број поена 100)  | 
 ||